Trenérka Kristina | individuální cvičební programy | Trenérka Kristina

Trenérka Kristina | individuální cvičební programy

Vítejte na mých stránkách!
Jmenuji se Kristina a zabývám se osobním trenérstvím fitness posilování, zdravotními technikami cvičení a výživovým poradenstvím. Každý člověk potřebuje nejen pohyb, ale i pestrý a vyvážený jídelníček. Jedno bez druhého se bohužel neobejde!! Tvrdě trénovat každý den a nedoplňovat správný poměr všech základních živin je život ohrožující a nezdravé! A pouhé dodržování jídelníčku bez pohybu je také neefektivní! Pohyb je skvělý lék proti nervozitě, nejlepší lék proti depresím (mnohem lepší a zdravější než alkohol a antidepresiva) a proti celodennímu stresu z hektického života. Je také výbornou zdravotní prevencí proti mnoha život obtěžujícím a závažným onemocněním. Správně sestavený jídelníček konkrétně a individuálně na každého z Vás vede nejen ke zlepšení zdravotního stavu, odstranění únavy, nervozity, zlepšení výkonnosti nejen v práci, ale i ve sportu a dalších činnostech, ale především je nejlepší ochranou proti civilizačním chorobám začínajícími vysokým krevním tlakem, zvýšenou hladinou cholesterolu, tuků, zažívacími potížemi a vedoucí až k onemocnění cukrovkou, zánětlivými, nádorovými až rakovinotvornými onemocněními!!! A tomu všemu se z velkého procenta můžeme vyvarovat, pokud budeme zodpovědní ke svému zdraví dodržováním správně sestaveného jídelníčku a každodenním správným zatěžováním pohybového aparátu! Cílený pohyb+ správně sestavený jídelníček je nejúčinnější zdravotní prevencí. A prevence je jednodušší než léčba již vyskytujícího se onemocnění!!! Být zdravý není samozřejmostí! Pokud máte zájem udělat něco pro své zdraví a potřebujete parťáka, jste na správné adrese. Ozvěte se mi!

Nabízím tréninky zaměřené na:

  • Zpevnění
  • Tvarování
  • Hubnutí, redukce nadváhy
  • Odstranění bolestí zad+ krční páteře
  • Zlepšení fyzické i psychické kondice

Cvičení:

  • S jednoručními činkami a na strojích
  • S vlastní váhou, na podložce
  • Balanční cviky s malými balonky, velkými balony nejen na zpevnění zádového+ břišního svalstva, ale i celého těla
  • Protahování krční páteře+ celého těla před i po tréninku
  • Cvičení na balanční podložce
  • Zaměřuji se především na kondičně zdravotní cvičení cílené k odstranění nebo částečnému odstranění svalových dysbalancí!

Důležitá je:

  • Pravidelnost cvičení ( min. 2-3x/ týden)
  • Chuť ke cvičení
  • Vůle
  • Spolehlivost
  • Každý den si min. 30 min udělat čas na aktivní a cílený pohyb a upřednostnit ho před jinými pasivními aktivitami (sezení u PC, u TV, v dnešní době oblíbené dopisování si na facebooku…)

Výživový plán zaměřený na:

  • Redukční výživu
  • Racionální výživu
  • Sportovní výživu
  • Výživu v období těhotenství a kojení



Proč cvičit s trenérem??

  • Osobní trenér je Vaším motivátorem, vede Vás k lepšímu výkonu a kvalitě cvičení
  • Cvičením se zvyšuje Vaše sebedůvěra
  • Cvičení je zábavnější
  • Nejdůležitější je naučit se správnou techniku cviků, aby nedošlo k poškození zdraví/ úrazu kvůli špatnému provedení cviků
  • Trénink je efektivnější díky správně vytvořenému tréninkovému plánu